Cost Manager
Stavebnictví
Všeobecné požadavky na profesionální profil:
Znalost procesů v přípravě a realizaci investičních projektů ve výstavbě
Znalost realizačních nákladů pozemních staveb všech typů (zejména byty, kanceláře, obchodní stavby, včetně TZB a související inženýrské infrastruktury),
Zkušenosti s odhady nákladů s položkovými rozpočty (BillsofQuantities) včetně znalosti rozpočtování dle DIN 276, RICS, RTS, atd. Minimálně 5 let odborné praxe, stavby nad 0,5 mld. Kč
Zkušenosti s aktivním řízením nákladů staveb (Cost Management) včetně optimalizace nákladů (ValueEngineering) v mezinárodním standardu (viz Arcadis, Gleeds, Gardiner& Theobald, atp.)
Vynikající komunikační schopnosti
Organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup
Schopnost týmové i samostatné práce
Velmi dobrá znalost anglického popřípadě německého jazyka
Zkušený uživatel PC, výborná znalost programů MS Office, zejména MS Excel, základní znalost CAD. Znalost specializovaných programů pro rozpočtování a řízení nákladů.
Role a odpovědnosti:
Všeobecně
Řízení (stavebních) nákladů (Cost Management) developerských projektů a jejich nákladová optimalizace (ValueEngineering)
Implementace (včetně spolupráce na vývoji) standardních procedur pro výše uvedené
Shromažďování tržních informací o stavebních nákladech na českém trhu včetně vytváření jejich přehledných databází s cílem jejich využití při odhadech a plánování nákladů
Všestranná podpora manažerovi developerského projektu
Spolupráce s developerským, marketingovým a finančním oddělením
Zpracování pravidelných i ad hoc zpráv souvisejících s řízením nákladů developerských projektů (např. měsíční anebo čtvrtletní zprávy, zprávy pro představenstvo mateřské společnosti, dozorčí radu mateřské společnosti, atd.)
Řízení nákladů developerských projektů
Průběžné řízení nákladových aspektů přípravy a realizace developerských projektů ve všech fázích tohoto procesu:
vytvoření zadání projektu (ProductDefinition, Concept Design & Project Brief)
vytvoření struktury řízení nákladů projektu
úvodní odhady nákladů (InitialCostPlan)
aktualizace odhadů nákladů (CostPlans) na základě postupně zpracovávané projektové dokumentace (např. územní rozhodnití, stavebí povolení, dokumentace pro výběr dodavatel, atd., realizace, závěrečné vyúčtování)
spolupráce s manažerem projektu a dalšími členy týmu projektu na optimalizaci nákladů
Příprava (včetně výkazů výměr) a organizace výběrových řízení na (sub)dodavatele stavebních prací a dodávek
Měsíční vyhodnocení a kontrola fakturace (sub)dodavatelských firem
Řízení (zejména nákladových aspektů) procesu změn v průběhu realizace
Kontrola a projednání závěrečného vyúčtování prací a dodávek
Spolupráce při zadávání, sledování a aktualizace budgetů projektů
Další úkoly odpovídající charakteru předmětné pozice dle pokynů nadřízeného pracovníka.
V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz
Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Odpovědět
Kliknutím na tlačítko "ODESLAT" souhlasím, aby společnost ALP consulting, s.r.o. zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou nebo elektronickou formou.