Detail volné pozice

Specialista pro veřejné zakázky

Právo a legislativa

Obsah práce: • zajišťování činností spojených se zadáváním veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a dle interních předpisů zadavatele; • příprava a vypracování zadávacích dokumentací a dalších dokumentů v procesu zadávání veřejných zakázek, vlastní řízení procesu zadání každé veřejné zakázky a administrace a evidence VZ; • metodická a právní podpora ostatním zaměstnancům v oblasti VZ; • zpracování složitějších dokumentů a úkolů s větším právním přesahem (obchodní podmínky – návrhy smluv, rozhodnutí o námitkách, správní řízení ve věci veřejných zakázek), • právní rešerše a analýzy rozhodovací praxe ÚOHS a soudů v oblasti veřejných zakázek, • práce s příslušnými SW nástroji zadavatele (SW na podporu nákupu, profil zadavatele, VVZ, atd.); • organizování jednání komisí (otevírání obálek, hodnoticí) a účast na nich; • spolupráce na úpravách a vytváření interních předpisů zadavatele; • spolupráce s ostatními útvary zadavatele; • komunikace s dodavateli. Požadujeme: • vysokoškolské vzdělání (obor právo); • znalost předpisů upravujících veřejné zakázky; • praxe s veřejnými zakázkami a znalost rozhodovací praxe výhodou (zákon č. 137/2006 Sb., nebo 134/2016 Sb.,), pozice je však vhodná i pro absolventa s dobrým právním uvažováním, ochotou a schopností učit se novým věcem; • znalost práce na PC (zejména znalost programů MS Office); • občanskou a trestní bezúhonnost; • očekávané schopnosti a dovednosti: - schopnost jak týmové spolupráce, tak samostatné činnosti, preciznost, zodpovědnost, výborné komunikační a organizační schopnosti; - aktivní přístup ke svěřeným úkolům a ochotu učit se novým věcem. Nabízíme: • zázemí stabilní české firmy (státního podniku); • odpovídající mzdové ohodnocení; • skvělé pracovní podmínky a profesionální přístup; • příjemný kolektiv (oddělení cca 6 zaměstnanců) a pracovní prostředí – malé kanceláře nikoliv open space; • pružná pracovní doba; • zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky, možnost stravování v místě výkonu práce, příspěvek na dovolenou, příspěvek na kulturní či sportovní akce, příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění; • možnost využívat rekreační zařízení zadavatele v nádherném přírodním prostředí vojenských újezdů. V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.

Odpovědět

Kliknutím na tlačítko "ODESLAT" souhlasím, aby společnost ALP consulting, s.r.o. zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou nebo elektronickou formou.


Kontakty

  • ALP consulting, s.r.o.
    Náměstí I.P.Pavlova 3
    120 00 Praha 2
  • tel: +420 723 644 808
    e-mail: alp@alpconsulting.cz
    web: www.alpconsulting.cz

© 2008 - 2015 ALP consulting s.r.o.
Náměstí I.P.Pavlova 3, 120 00 Praha 2
Tel: +420 723 644 808, E-mail: alp@alpconsulting.cz,
Web: www.alpconsulting.cz