Asistent/Asistentka vedení společnosti
Administrativa / Hlavní město Praha
Pro našeho váženého klienta - úspěšnou mezinárodní projektovou,inženýrskou a konzultační společnost podnikající v oblasti průmyslové a komerční výstavby, hledáme vhodné uchazeče na pozici:
Asistent/Asistentka vedení společnosti
Náplň práce:
- Nákup a zajištění – letenek a víz při služebních cestách, e-jízdenek, Platba - kartou, Paysec – následné měsíční vyúčtování konta
- Rezervace hotelů
- nákup a příprava občerstvení v zasedacích místnostech pro klienty
- Pořádání firemních meetingu, výjezdních zasedán a dalších akcí
- Pomoc při organizací školení, zajištění prostor (školení, prezentace, ubytování atd.)
- Archivace firemních dokumentů
- další administrativní činnosti spojené s chodem kanceláře
Požadujeme:
- SŠ, VŠ
- praxe na obdobné pozici min. 4 roky
- MS OFFICE, MS Project a AutoCad – výhodou
- Velmi dobrá znalost Aj
- Flexibilita, výborné komunikační a organizační schopnosti
- příjemné vystupování
- ŘP
Nabízíme:
- Zázemí úspěšné a stabilní společnosti
- Samostatnou tvůrčí práci
- Profesní růst a vzdělávání
- Motivující mzdové ohodnocení
- Příjemný menší kolektiv
- Zaměstnanecké výhody (příspěvek na stravování, týden dovolené navíc, jazykovou výuku)
- Sociální program (penzijní připojištění)
Lokalita:
Praha
Odpovědět
Kliknutím na tlačítko "ODESLAT" souhlasím, aby společnost ALP consulting, s.r.o. zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou nebo elektronickou formou.