Nabízíme Vám kompletní externí zpracování služeb v oblasti lidských zdrojů: od auditu, přes inzerci, předvýběr a nábor, až po zpracování mzdového účetnictví a všech ze zákona daných povinností. Tato služba je vhodná i pro společnosti, které v ČR plánují otevírat novou pobočku.
Personální audit
V případě otevření nové pobočky má audit pomoci k přesné specifikaci firemního uspořádání, organizační struktuře a jednotlivých kompetencí pracovníků. Více informací naleznete na stránce Personální audit.
Inzerce, předvýběr
Na jednotlivé pozice jsou odbornými pracovníky sestaveny popisy pozic. Následuje zpracování inzerátů a jejich optimalizace, aby byly reakce maximálně efektivní. Více informací naleznete na stránce Inzerce, předvýběr a prescreening.
Nábor
Náborový proces je složen ze zpracování reakcí a především z aktivního vyhledávání v obsáhlé interní databázi uchazečů. Vyhledávání interní je kombinováno s vyhledáváním v externích databázích všech partnerských pracovních serverů. Více informací naleznete na stránce Klasický recruitment.
Zpracování mezd a personální agendy
Služby v oblasti outsourcingu doplňují především příprava pracovních smluv, přihlášení a odhlášení zaměstnanců, zpracování mezd, předání výplatních pásek, evidence databáze zaměstnanců či personální poradenství v oblasti odměňování, dalšího růstu zaměstnanců, ale i v oblasti pracovněprávní problematiky.
Pokud Vás zajímají bližší informace a cena, případně budete mít zájem o osobní schůzku, prosím kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.
Těšíme se na dlouhodobou a úspěšnou spolupráci!