Sekretářka a recepční s Aj nebo Nj
Administrativa
Pro našeho klienta, významnou zahraniční developerskou společnost, která působí na trhu s nemovitostmi 130 let, jako investor a generální dodavatel, působící v ČR od roku 1995, hledáme vhodné kandidáty na pozici Sekretářka recepční s Aj nebo Nj
Požadavky:
• ukončené SŠ/ VŠ vzdělání,
• dobré komunikační a organizační schopnosti,
• samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup
• schopnost týmové i samostatné práce
• velmi dobrá znalost anglického jazyka
• výborná znalost programů MS Office a práce na PC
• znalost administrativy
Odpovědnosti:
• zajišťuje chod recepce a činnost sekretářky dle pokynů vedení společnost,
• vyhotovuje a zajišťuje drobné překlady firemních dokumentů,
• administrativní práce spojené s korporátní administrací společností skupiny v ČR,
• obsluha datových schránek, evidence pošty,
• pochůzky (mimo kancelář) dle pokynů nadřízených,
• zajišťuje přípravu podkladů, rozborů, zpráv a informací dle pokynů nadřízených,
• vyřizuje administrativní agendu nadřízených a jednatelů,
• zajišťuje organizaci a přípravu pracovních porad,
• vede evidenci úkolů a kontroluje jejich plnění,
• vyřizuje a zpracovává korespondenci nadřízených a základní korespondenci v AJ/NJ,
• rozděluje a eviduje korespondenci, doklady, které zakládá a archivuje dle systému ISO,
• připravuje služební a zahraniční služební cesty nadřízených,
• zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb
Další úkoly odpovídající charakteru předmětné pozice dle pokynů nadřízeného pracovníka.
Nabízíme:
• 3 sick days
• jazykové kurzy
• stravenky
Odpovědět
Kliknutím na tlačítko "ODESLAT" souhlasím, aby společnost ALP consulting, s.r.o. zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou nebo elektronickou formou.